Az emblémázás teszi eredményessé a reklámajándékokat

Emblémázás
Emblémázás

A reklámajándékok feladata, hogy kedvező képet alakítsanak ki egy vállalkozásról, cégről és emlékeztessenek arra, hogy honnan, kitől kapta az adott tárgyat a megajándékozott. Az emblémázás nélkül ez nehezen megoldható feladat, mivel az üzenetet is az emblémázással lehet a leghatékonyabban eljuttatni a felhasználókhoz.

Fontos a jól megválasztott szöveg, hiszen nem egy szórólapról van szó, ahol relatíve sok hely áll a hirdető rendelkezésére, hanem az emblémázás segítségével csak a legfontosabb adatok jutnak el a felhasználókig. Jó, ha az ajándékozó pontosan tudja, hogy mit akar elmondani és ezt olyan tömör megfogalmazásban teszi meg, amitől nem válik az emblémázott ajándék használhatatlanná, vagy esetleg nevetségessé.

Az emblémázásnak sokféle formája ismert és mindig a legcélravezetőbb megoldást érdemes alkalmazni. Mindez nagymértékben függ a darabszámtól, a tárgy felületétől és az anyagától. A kis darabszámok esetén érdemes a matricázást választani, ami csaknem minden esetben alkalmazható, hanem gazdaságosan megvalósítható is.